Velkommen til billig flyplasstransport
Velkommen til billig flyplasstransport
  • Hjem
  • Om oss
  • Mer
    • Hjem
    • Om oss
  • Hjem
  • Om oss

Om billigflyplasstransport.no

logo for billigflyplasstransport.no

Billigflyplasstransport.no videreformidler rimelig og profesjonell bakke-transport mellom flyplasser og hoteller i mer enn 50 land. 


På grunn av stor pågang bør du bestille flyplass transfer i god tid før avreise, slik at du får flere transportalternativer å velge mellom. De fleste bestiller flyreiser og flyplasstransport samtidig, og oppnår dermed lavere pris enn om transporten bestilles i siste liten.


Org. nummer:  993 909 084 

e-post: hei@billigflyplasstransport.no



Vilkår og øvrige bestemmelser

Vi videreformidler transport til og fra flyplassen i over 50 land.

 

billigflyplasstransport.no fungerer som agent for bestillinger av transporttjenestene som markedsføres gjennom dette nettstedet. Når du foretar en bestilling, bekrefter du at du har lest og godtatt disse forretningsvilkårene og informasjon på nettstedet, og har den juridiske kapasiteten og autoriteten til å godta disse forretningsvilkårene på vegne av deg selv og hele reisefølget bestillingen gjelder.

Dette betyr at du er ansvarlig for å betale alle beløp innen fristen, og melde fra til transporttjenesten (leverandøren) om noen endringer eller kanselleringer skulle bli nødvendig,


KONTRAKT

Vi er agent for leverandøren av transporttjenester. Disse firmavilkårene setter grunnlaget for hvordan vi utfører din bestilling for transporttjenestene som presenteres på vårt nettsted.

Alle tjenester som formidles gjennom oss, er ikke et tilbud fra billigflyplasstransport.no for å selge egne tjenester, men en invitasjon til deg der du kan få tilbud om leverandørens tjenester. Du anses for å ha akseptert leverandørens vilkår og betingelser når du har foretatt din bestilling gjennom oss, og du aksepterer å være bundet av dem. Les leverandørens vilkår og betingelser nøye da de inneholder viktig informasjon om bestilling.


Kontrakten din er en avtale mellom deg og leverandøren, og navn og kontaktinformasjonen til leverandøren vil være spesifisert på billetten som sendes til deg. Tilbyderens vilkår og betingelser gjelder for bestillingen. Vår rolle er begrenset til å tilrettelegge en kontrakt mellom deg og tilbyderen. Som agent har vi intet ansvar for levering av tjenesten gitt av tilbyderen.


BESTILLINGSPROSEDYRE PÅ NETT

Transporttjenesten er tilgjengelig gjennom vår nettside som beskrevet nedenfor. Du kan bare gjøre en bestilling av transporttjenesten på nettet ved å fylle ut forespørsel skjemaet for bestilling. Vi ber deg angi reisedetaljene, så sender vi forespørselen videre til leverandøren. Vennligst sjekk at alle navn, datoer og klokkeslett stemmer..


En bindende kontrakt trer i kraft mellom deg og leverandøren når vi du mottar e-postbekreftelse av bestillingen din. Kontraktsdatoen er datoen som vises i bekreftelsen.


Etter bestillingen er gjennomført, vil du vil motta en lenke til billetten din på e-post. På billetten finner du navn og kontaktinformasjon til din leverandør. Skriv ut billetten, og vis den frem til leverandøren for å motta tjenesten du har bestilt når du ankommer flyplassen. Kan du ikke vise frem billett, vil tjenesten ikke bli gitt. Vi anbefaler deg å ta kopi av billett, bestillingsforespørsel og e-postbekreftelse med deg på reisen.


Du må kontrollere opplysningene på billetten så snart du mottar den. Vær vennlig å varsle leverandøren om eventuelle feil umiddelbart ettersom det kan være vanskelig å gjøre endringer senere. Som bestillings agent for leverandøren videresender vi din bestilling. Vi har ikke økonomisk ansvar for eventuelle feil på billetten. Om du oppdager feil, må du gi beskjed 

innen 48 timer før avreise til leverandøren om dette.


BETALING

Når du utfører en transportbestilling, vil du bli pålagt å betale hele eller deler av beløpet. Hvis du bare betaler et innskudd, må du betale gjenstående beløp til tilbyderen ved ankomst på feriestedet. Hvis tilbyderen ikke godtar bestillingen, vil du bli varslet på e-post, og få refundert det beløpet du har betalt ved å bruke samme betalingsmåte som du brukte da du betalte gjennom oss.


ENDRINGER

Forespørsler om å gjøre endringer på en bestilling må sendes skriftlig til leverandøren. Endringene vil ikke tre i kraft før de har mottatt denne, og sendt deg en e-post med bekreftelse om at leverandøren kan foreta endringen. Endringene kan du gjøre i "Min Bestilling"-delen på nettstedet, eller skriftlig på fax eller e-post minst 48 timer i forkant av reisen. Alle endringer vil medføre et lite administrasjonsgebyr som betales på forhånd.


Hvis du gjør endringer i hvor du skal hentes eller gå av, flyreise-deltaljer, antall eller alder på passasjerer, og dette medfører en ekstra kostnad (f.eks. hvis det er flere personer i reisefølget eller flytidene endres), må du betale de ekstra kostnadene på tidspunktet du gjør endringene. Ingen administrasjonsgebyr blir lagt til.

Hvis tilbyderen ikke belaster deg for den foreslåtte endringen (f.eks. endring av flyreise nummer), vil ingen ekstra kostnader påfølge forutsatt at du sender forespørselen om endring minst 48 timer før reisen.


Hvis endringen reduserer prisen, tilbys tilbakebetaling mot et rimelig administrasjonsgebyr, så lenge disse endringene gjøres minst 48 timer før avreise.

Alle endringer i ankomsttid på hentestedet grunnet forsinkelser eller tidlig flyankomst, og forsinkelser i sikkerhetssjekk eller bagasje uthenting vil ikke bli regnet som endringer i din bestilling, såfremt du ankommer innen 60 minutter av oppsatt tid.

Alle endringer innen 48 timer etter første etappe av en reise vil medføre et lite administrasjonsgebyr.


AVBESTILLING

Forespørsler om å kansellere en bestilling må sendes skriftlig til leverandøren. Avbestillingen kan gjøres via "Min Bestilling"-delen på leverandørens nettsted eller skriftlig via faks eller e-post.

Hvis bestillingen gjelder en enveisbillett eller en returreise, kan tilbyderen refundere deg for den ubrukte delen av reisen som du har betalt for hvis du overholder bestemmelsene beskrevet nedenfor (kansellert minst 48 timer før avreise).

Refusjoner vil ikke bli gitt med mindre du avbestiller helt eller delvis minst 48 timer før avreise som angitt på billetten. Hvis helsemessige grunner forårsaker manglende evne til å reise, kan en tilbakebetaling være mulig ved fremvisning av en legeerklæring.


 

RULLESTOLER  

Du må oppgi at du vil ha med en rullestol når du utfører bestillingen. Angi om den er foldet sammen, manuell eller har batteri og/eller motor slik at leverandøren kan velge en passende transporttype for ditt behov.


 

FORSIKRING

Mange leverandører krever at du har reiseforsikring når du bestiller billett hos dem. Vi anbefaler på det sterkeste at du har reise- og avbestillingsforsikring for å sikre deg og reisefølget ditt mot kostnader ved kansellering etter eget valg, assistanse (deriblant hjemsendelse), ved tilfeldig sykdom eller økonomisk svikt hos leverandør, tap av bagasje, penger og andre eventuelle utgifter.


VÅRT ANSVAR

Kontrakten om tjenesten er mellom deg og leverandøren, og ikke med oss. Som agent har vi ingen ansvar for å yte tjenesten du har bestilt. Vi er ansvarlige for å gi informasjon på nettstedet om tjenestene som kan bestilles, skaffe til veie teknologien som gjør det mulig for deg å bestille en tjeneste, og sende bestillingen videre (med opplysningene som du sendte oss) via oss til leverandøren.


Vi er ikke ansvarlig for tap som kan oppstå ved feil i bestillingen hos leverandøren, 

eller for feil du gjør under bestillingen, eller tap som oppstår fordi du ikke har oppgitt full og presis informasjon på bestillingen.


Alle krav om kompensasjon for personskade eller tap av liv grunnet bruk av våre tjenester må stilles 

til leverandøren av tjenesten, og skal være underlagt lover og jurisdiksjon i landet der tjenesten ble levert. Navn og kontaktinformasjon til leverandøren finner du på billetten.

Vi har intet økonomisk ansvar for eventuelle tilleggstjenester du bestiller av                             

leverandøren. 


BAGASJE                   

Hver passasjer kan ha ett kolli med bagasje med en maksimalvekt på 20 kg. Håndbagasjen

må ha en maks vekt på 5 kg.                                                          

All ekstra bagasje må oppgis ved bestilling av transporttjenesten.


Bagasjen kan ikke inneholde ulovlige ting som f.eks. skadelige stoffer, dyr som ikke er godkjent og avtalt på forhånd med leverandøren, skytevåpen eller skjøre gjenstander.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   


MER OM TRANSPORTTJENESTENE SOM TILBYS

billigflyplasstransport.no videreformidler følgende transporttyper:


Privat transporttjeneste med sjåfør:

Denne transporttjenesten tilbys kunden og vedkommendes reisefølge i henhold til den individuelle kundens behov når det gjelder tid og ruter. Kunden og reisefølget vil ikke dele transport med et annet reisefølge.


Delt transport:

Denne transporttjenesten tilbys kunder som har forhåndsbestilt transport som opererer med fleksible ruter og tidsplaner. Kunden og reisefølget deler transport med andre kunder i et kjøretøy som er mest praktisk for leverandøren, som for eksempel minibuss eller buss.

Transporten skal gjennomføres mellom startsted og reisemål angitt på billetten. Det er ditt ansvar å gi en komplett og nøyaktig adresse som gatenavn og nummer. Med privat transport, skal bilen hente deg på din ferieadresse eller så nært som mulig til din innkvartering.


Med felles transport blir du kjørt til din innkvartering eller til nærmeste drop-off.

Alle kjøretøyer er forsikret i henhold til lokal lovgivning.

Du må informere leverandøren av transporttjenesten om mindreårige er med i bestillingen. Barn plikter å anvende barneseter som tilbys av leverandøren.  


EVENTUELLE FLYFORSINKELSER

Når det gjelder flyforsinkelser, omkjøringer og manglende forbindelse når persontransporttjenesten starter på flyplassen, er reglene for venting følgende:


Privat transport med sjåfør:

Flyforsinkelse inntil 3 timer er inkludert. Ved forsinkelser i flytid på over 3 timer må du kontakte leverandøren for å be om at transportkjøretøyet venter. Et tilleggsgebyr må påregnes og betales i forkant av tjenesten. 


Delt transport (buss, minibuss):

Du vil bli tilbudt transport ved neste ledige delte tjeneste.

Våre samarbeidspartnere

Copyright © 2021 billigflyplasstransport.no - Med enerett. 

Telefon: +47 45080403

e-post: hei@billigflyplasstransport.no


Vi samarbeider med reisenettsiden travel-compare4u.com

  • Personvernpolicy